25-08-2014, 12:51
|
|
Volksforum Aandeelhouder
|
|
Join Date: Jun 2013
Posts: 1,661
|
|
Quote:
Originally Posted by yuli
@Wessel97
Bespaar je het geld en stop zo min mogelijk geld in die DX. Je kan er honderden Euro's in pompen en daarvoor krijg je uiteindelijk weining rendement voor terug. Als je zo'n aanpassing gedaan en je hebt een wat merkbaar verschil, ben je er zo weer op uitgekeken.
Ik ben het met Heinz eens de EG, DX blokken zijn onverwoestbaar maar er zijn er nog meer denk aan JH, PG, etc..
Als je wat geld bij elkaar hebt en je wil het besteden ga dan voor een nieuwer blok, nu bijvoorbeeld een 20vt en over een paar jaar de volgende generatie waar de kop van is. Van heel veel moderne blokken denken we nu veel werk, duur of niet mogelijk maar over een paar jaar is het een gelopen kunstje omdat het zoveel keer is gedaan, gedocumenteerd en dus gemeengoed.
|
das misschien nog wel een slimmer plan idd al weet ik niet of het wel verstandig is om een snellere motor in een cabrio te hangen, maar dat zie ik dan wel weer
want als ik er een andere nokkenas in wil leggen, ben ik met klepveren , verstelbaar nokkenas tandwiel enz. enz. erbij al gauw 600 euro kwijt.. en wat win ik er mee.. 20pk? voor dat geld kan ik er ook een 16v in bouwen denk ik.. of dat niet? niet dat ik dat nu wil gaan doen, maar je hebt wel gelijk elke euro die ik erin stop is dan eigenlijk dus weggegooid geld. en betrouwbaarder zal hij er niet op worden denk ik zo
__________________
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily)
- '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap)
- '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange
- '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold)
- '84 Golf mk1 cabrio (sold)
'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway'
|