Bij mij word het verhaal nu anders omdat ik verder ga met een sequentiële 6-bak wat niet samen gaat met de FSI.
Ik do veel met v.Kronenburg en John adviseerde mij om verder te gaan met de normale 2.5 ipv de RS motor, maar dat ga ik niet doen.
Bij mij gaan er nu andere zuigers en drijfstangen in. Ook de kop word bewerkt en ik wil alles zeer nauwkeurig uitgebalanceerd hebben.
Zonde van alle aanbouwdelen en achteraf had Roy mijn pakketje moeten hebben en ik een kale motor
Ook ga ik werken met throttle bodies waarvan de ontwikkeling bijna klaar is.
Ik ga niet voor topvermogen, maar voor een soepele motor met een breed bereik. Later kan ik altijd nog verder, mocht dat nodig zijn, maar voorlopig is het meer dan genoeg.
Ik zal de nummers vd injectoren even moeten opzoeken, want ik heb alles zo compleet gekocht. Wel heb ik naar de turbo etc gekeken, maar niet naar de injectoren. Ik laat dit nog wel even weten