Quote:
Originally Posted by snelsma
Wilco weet jij wat dit voor injectoren zijn?
Wij zijn namelijk ook aan het stoeien geweest met andere injectoren.
Dit voor een aangepaste motor met APR set.
Nou blijkt dat je met een andere hogedrukpomp ver genoeg komt met originele injectoren.
Als we dat eerder wisten hadden we ons een hoop werk kunnen besparen.
Risico van het vak zeg maar.
Motor is ondertussen afgesteld en gelukkig met mooie resultaten.
Dat de motor veel later opspoelt met de APR set valt nog best mee.
En met een s-tronic een mooie combinatie.
Merk wel dat de bak er soms wat moeite mee heeft.
|
Bij mij word het verhaal nu anders omdat ik verder ga met een sequentiële 6-bak wat niet samen gaat met de FSI.
Ik do veel met v.Kronenburg en John adviseerde mij om verder te gaan met de normale 2.5 ipv de RS motor, maar dat ga ik niet doen.
Bij mij gaan er nu andere zuigers en drijfstangen in. Ook de kop word bewerkt en ik wil alles zeer nauwkeurig uitgebalanceerd hebben.
Zonde van alle aanbouwdelen en achteraf had Roy mijn pakketje moeten hebben en ik een kale motor
Ook ga ik werken met throttle bodies waarvan de ontwikkeling bijna klaar is.
Ik ga niet voor topvermogen, maar voor een soepele motor met een breed bereik. Later kan ik altijd nog verder, mocht dat nodig zijn, maar voorlopig is het meer dan genoeg.
Ik zal de nummers vd injectoren even moeten opzoeken, want ik heb alles zo compleet gekocht. Wel heb ik naar de turbo etc gekeken, maar niet naar de injectoren. Ik laat dit nog wel even weten