Quote:
Originally Posted by yuli
Is Barn op vakantie?
|
Haha, ik was idd een weekje weg.
Quote:
Originally Posted by CAR-POOL
Die gaat waarschijnlijk naar belgie verdwijnen helaas!
|
Is dit weer een ongegronde uitspraak of weet jij iets wat wij niet weten?? Ding moet naar mijn mening absoluut in Nederland blijven. Het is en blijft een Hollander, dat is an-sich bij een rocco al vrij uniek. Daarbij zo'n vroege natuurlijk. Als het origineel is, en dat zal wel, kijkt u even naar het achterpaneel. De uitlaat met het S-bochtje en de veel kleinere uitsparing ervoor in het paneel.
Valt me op dat niemand over het klapdak begint, is toch wel jammer dat het erin zit. Alhoewel een scirocco dak makkelijker is te vervangen dan bijv. een golf dak.
Bekleding is helemaal heel, dat is dus vrijwel zeker herdaan. Stof lijkt perfect te kloppen, maar het geheel zit er niet overal even netjes strak omheen.
C-stijl bekleding zo naar de haaien krijgen is niet heel lastig. Bij een rocco zit tussen die bekleding en de kas een stukje schuim voor isolatie en nettere afwerking. Keerzijde is dus dat je er daardoor veel makkelijker haken in stoot.
Kleur moet je van houden, maar je kunt niemand wijsmaken dat het niet perfect past bij de wagen.
De prijs, tja, het is veel geld, maar in Duitsland koop je een jongere '74/'75er voor dit bedrag plus nog een derde erbij. Het is dus in verhouding niet extreem. Ik heb het alleen helaas niet liggen...