Goeiemiddag!
Ik ben al een tijdje passief mee aan het doen op het forum, ik lees veel maar zeg weinig haha. Ik ben nu een paar weekjes bezig (met en met) met mijn golf 1. En na het lezen van wat projecten, ga ik toch een projectpagina maken
! Ik zal wat bezig zijn met mijn foto's, ik heb een ftp gevonden waar ik alles op upload, dus het zal wel goedkomen.
Nou ik heb me een tijdje geleden voorgesteld, maar dit ben
ik !
Het is mijn eerste projectpagina en ik zal mijn best doen om iedereen op de hoogte te houden. Helaas ben ik niet in het bezit van een schitterende camera, om dat fotografie niet zo mijn ding is maar ik hoop dat mijn telefoon mooie foto's maakt om een beeld van de vooruitgang te krijgen.
Plannen met mijn golf... ja, die heb ik maar het schommelt natuurlijk. Ik kan niet precies vertellen hoe hij er uit ziet als ik klaar ben, ik heb natuurlijk wel een idee maar echt in de details treed ik pas als ik daadwerkelijk met een desbetreffend onderdeel bezig ben.
Ik heb hem via via gekocht toen ik mijn stage liep bij de Luchtmacht op vliegbasis Eindhoven, toen zag hij er zo uit:
Zoals ik al zei ben ik al een paar weekjes bezig. Het gootje in het dak was rot, dus ik heb het dak vervangen. Dit vergde veel tijd en schuurwerk om het geheel weer strak te krijgen.
Zo kreeg ik hem van de lasser terug:
Ik was zo slim om hem buiten te laten staan (roest wordt toch verwijderd..) maar dan zonder deurrubbers..
TOEN ging het dak eraf (haha
)
Nee, leuk is dat natuurlijk niet, maar heeft me wel getriggerd om weer lekker door te gaan met het project.. ik zat namelijk een beetje in een dipje.
Vorige week gedaan:
Zoals te zien zijn mijn achterste wielkasten rot, daarom staat hij nu bij de lasser. Ik heb op marktplaats een deel op te kop getikt, en op Werk34.de heb ik de andere gekocht. Morgen (maandag 18-8) is hij klaar en kan ik verder!
Ik ben intussen bij Kleurencentrum in Heerlen geweest, want ik heb de kleur al uitgekozen
(tromgeroffel..)
L51C 'Miami Blue'
De foto's die nu geĆ¼pload zijn zijn gewoon foto's die ik naar vrienden via WhatsApp heb gestuurd om te vertellen waar ik op moment mee bezig was.. vanaf nu zal ik betere foto's maken natuurlijk en wat gedetailleerder.
Groetjes,
Rick