Thread: Golf R-RS
View Single Post
Old 08-08-2014, 18:40
roka roka is offline
Forum Regular

Stond geen RS bak op eBay hoor! Paar weken terug wel maar die is opgehaald door Wilco van Dutchbuild.

Genieten kan helaas nog niet helemaal.... Heb een naar geluid tijdens koude start, ik had gehoopt dat dit zou verdwijnen met de nieuwe bak, ik dacht namelijk dat het het vliegwiel was maar helaas...
Het komt ook niet uit de motor want het gaat niet met het toerental mee omhoog, naar ongeveer 1 minuut is het weg vooral naar een paar keer gas geven.
Heb vandaag nog een los zittend hitteschild vast gezet morgenvroeg maar weer proberen.
Verder rijdt het perfect, schakelt goed en ook in de D stand is het nu top, veel beter dan met de oude bak. Ook is het trillen en slippen van de koppeling nu verleden tijd. In de D stand rij ik nu 100kmh in de 7

Verder nog een probleem met de ecu maar dit was al bekend bij deze ecu dus ik denk dat ik maar op zoek ga naar een ander exemplaar dit is beter dan proberen dit probleem te omzeilen en ik telkens een motorstoringslampje krijg.
Verder heb ik nog geen communicatie met de S-tronic via vcds dus dat moet ik ook nog even uitzoeken
3 probleempjes nog dus, valt wel mee maar wil het graag goed en storingsvrij hebben voordat hij word afgesteld en het feest pas echt kan beginnen.

Het geluidje kan ook nog uit de turbo komen natuurlijk.....mmmmhhh gelijk maar wisselen voor een Loba500 jajaja

Ohh hè ik dwaal weer af
Reply With Quote