View Single Post
Old 07-08-2014, 00:26
Deckedm Deckedm is offline
VW Guru

Date met de Skyline is uitgesteld , hij moet werken

Ik zeg dat hij het niet redt tegen de VRT

Uhmm plannen...? misschien vant winter de spuit erover als ik er nog schik in heb,en een kooi lijkt me niet onverstandig.
Maar ik kom net van een mega projectje af waaraan ik wederom alles heb gedaan en absurd geld heeft gekost en die kant wou ik eigenlijk niet weer op.

Kooi erin, betekend weer 2 x sparco evo erin, en daar ga je alweer.

Ik heb nu in een kleine tijd alweer meer geld erin gestoken dan ik zou doen, maar dingen zoals remmerij vindt ik gewoon prio nummer 1 bij zon kanon, dus dat moest.

Ding heeft hier en daar wel een restyle deukje en een krasje, maar hey wordt ook gebruikt en wil me ook niet druk maken om een keertje steenslag of een krasje.

Drachten heb ik voor gezorgd jaren terug dat er daar nu legaal geraced wordt, wij begonnen met de illegale races op het indupark en wat een tijden hebben we daar gehad, ik heb vaak genoeg meegedaan.
En heb het wel een beetje gehad daaro, ik ga volgende week even kijken tijdens het weekend, maar meedoen is niet meer aan mij besteed.
Vindt er geen reet aan om 400 mtr gas te geven, ik doe liever een sprintje op de snelweg tegen een of ander dik ding.
Het is dus meer een funauto, ik kan er echt van genieten om rond een uurtje of 8,9 savonds op een mooie avond de auto aan te slingeren, raampjes wat open en heerlijk even een stukje te rijden...af en toe even wat gas geven etc, vindt ik echt geweldig.

Of zoals van de week met Johan, tegen de M3 rijden,even lekker avondje knallen.

Hij stond zeker goed voor met de 8.5Js en ik had ook graag nog 2 erbij gehad, kon nog een setje kopen met 2 x 9J en dan de boel omwisselen, maar de spacers waren al betaald en besteld, moest een teringeind rijden voor die wielen, dan nog spuiten/coaten, dan de banden omwisselen etc..

Misschien in de toekomst nog s, vrijdag eerst met Johan naar de xenonboer voor een setje xenon, want met de standaard verlichting vindt ik het gevaarlijk in het donker, wil graag zien waar de raket heengaat.

Dus Johan, ik ben half 8 bij je Vrijdag