02-08-2014, 19:39
|
|
Volksforum Aandeelhouder
|
|
Join Date: Jun 2013
Posts: 1,661
|
|
Quote:
Originally Posted by heinz74
alles weg dan..uitlaat is niet zo erg bepalend in jouw atmosferische motor ..tis geen 2 takt
gewoon een spaghetti met een goede einddemper in standaard maat is al een stuk beter
dat gietijzeren uitlaatspruitstuk ding snel vergeten das troep..
|
dat gietijzeren ding ligt a 5 dagen in de oudijzerbak dus daar heb ik geen last meer van
maar ik kan rijden in principe nu, hij zit wel tegen de carrosserie aan enz. maar hij raakt verder nog niets, ik wil eigenlijk van de week als de auto uitgelijnd is enz. een stukje mee op de snelweg of 80 weg rijden, zodat ik weet hoeveel lawaai het maakt en in hoeverre ik er tegen kan.
maar het ging me ook niet om het vermogen of iets dergelijks, maar ik vind dat pruttelgeluid gewoon gaaf, dat wil ik eigenlijk graag houden
__________________
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily)
- '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap)
- '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange
- '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold)
- '84 Golf mk1 cabrio (sold)
'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway'
|