02-08-2014, 15:31
|
|
5 Cylinder Turbo Donateur
|
|
Join Date: May 2011
Posts: 5,859
|
|
Ketting en spanners is wel een issue, met bijna 2 ton mag je verwachten dat zaken als veren, dempers en rubbers wel hun beste tijd gehad hebben, meestal kan het allemaal wel mee tot 250 - 300 duizend km, maar strak rijd het niet meer.
Specifieke problemen van de mk4 zijn de deursloten en raammechanieken, stelmotors van de klima willen wel eens stuk.
Het heel fijne auto's die als je zelf wat kan of kan leren, voor weinig geld op de weg te houden zijn. Een kettingrevisie voor een V5 is wel een klusje dat voor de meeste dhz-ers te ver gaat en best geld kost. Ik zou sowieso voor de 1.8T kijken.
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
|