View Single Post
  #12  
Old 02-08-2014, 12:07
heinz74's Avatar
heinz74 heinz74 is offline
Postwhore
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 1,363
Default

je kunt proberen wat ik toen gedaan had..
omdat ik best wel een ver getunde DX had met redelijk scherpe nokkenas lag het blok gewoon te veel te schudden stationair..met gevolg dat die uitlaat altijd wel ergens tegenaan zat te raggen..werd er knettergek van
poging 2 was toen alle motorrubbers in de Proflex..en de hele uitlaatlijn in keiharde rubbers hangen...gevolg daarvan is ,is dat je weer knettergek word van de resonantie in de kas..heel het GTItje stond stationair te dansen ...wegrijden en de koppeling op laten komen was een fiasco..
poging 3 was ,heel de rotzooi eronder uit en verkocht aan iemand uit de autocross
heb toen alles van Supersprint genomen uit Groep N..
een 4-2-1 Spaghetti ,tussendempertje en een einddemper..gaf nagenoeg weinig verschil in vermogen winst tegenover 60mm..
en nu kwam het mooiste..bij snelwegsnelheden zowat STILLER dan mijn originele daily GTI...dat was nog het gekste..
Reply With Quote