vandaag weer lekker verder gegaan, had helaas vandaag geen brug tot mijn beschikking dus moest het zo doen.
eerst d bougies gedaan, waren wel eens aan vervanging toe, die wilde gelukkig wel makkelijk los komen. daarna het luchtfilter, waarna ik erachter kwam dat er dus gewoon helemaal geen luchtfilter in zat
alles tot aan de gasklep losgehaald en afgespoten met de hoge druk, kwam een hele hoop rommel uit. daarna weer terug gezet met een nieuw luchtfilter. hij liep al een stuk rustiger nu.
daarna de dynamo, die wanneer de motor draaide maar 12,20v aan gaf, niet genoeg dus. had twee verschillende gereviseerde dynamo's gekocht, geen van beide paste op een of andere manier
dus van de week maar ff om gaan ruilen.
hier een filmpje van het geluid: (auto was niet warm en hij loopt nog niet bepaald zoals het moet)
https://www.youtube.com/watch?v=3b0prp0x6LM
ik weet dat het eindstuk nog niet goed zit, zit ook tegen de carrosserie aan maar dat moet ik nog wat naar voren schuiven. een collega zei trouwens dat deze uitlaat niet mocht, omdat het onder uitstekende delen valt?
iemand enig idee of het mag of niet?
nog wat foto's gewoon omdat het kan:
morgen hoop ik de distributie riem/waterpomp/v-snaar te vervangen en m'n koelvloeistofreservoir is ook binnen dus dat kan er morgen ook op