![Old](https://www.volksforum.com/forum/images/statusicon/post_old.gif)
28-07-2014, 15:43
|
![Johan1982MK1's Avatar](image.php?s=0ba47044c541435bf5736138cef3d289&u=22996&dateline=1563199517) |
Volksforum Aandeelhouder
|
|
Join Date: Mar 2010
Posts: 4,870
|
|
Quote:
Originally Posted by yuli
Hoi Arno,
Dit is de reden waarom ik G60 ben gaan rijden. Diegene die echt weten waar het overgaat (k-jet) zitten of niet op internet of kijken inmiddels tegen het plafond aan van de kerk.
Als je de pomp niet vertrouwd haal je de banjo bout los voor je benzine filter. Hierop zet je een bezinedruk meter tot 10 bar. Je moet dan een paar keer starten en minimaal 7 bar hebben. Een uitslag tot 8 tot 10 bar is ook goed.
Het k-jet werkt verder op hoge druk (6,7 bar) geloof ik. Het hele systeem werkt op vaccuum en tegendruk. Het echte afstellen is mij nooit gelukt (er is een bezinedruk regelaar namelijk) en net zoals velen meer spinnekoppen uitgewisseld altijd met wisselende resultaten..
|
Dit was voor mij idd ook de reden om mn 16v op g60 management te laten lopen.
Alles van die oude motor zat of vast, of was verroest enz.. enz..
Nu werkt ie mooi met een verstelbare brandstofdruk regelaar op +-3.5bar.
__________________
Golf1 Inari silber metallic --> ![Big Grin](http://volksforum.com/forum/images/smilies/biggrin.gif) engineswap --> 2.0 TFSI project topic
Út Fryslân
|