komt ie dan!!
omdat dit voor mij niet leuk is bij ons in de buurt en ik al een paar keer onder weg op mijn knieen de lip weer op zijn plaats moest drukken.
zijn we maar over gestapt op ......
tijdens mijn vakantie op ameland zo'n 2 weken terug kreeg ik het idee om voor de gein mijn huif eens te koop te zetten op facebook (sorry VF)
het onverwachtse..............binnen 10 minuten verkocht aan David uit Brugge
en omdat ik voor mijn werk de caddy niet meer zo vaak de bak vol hoef te gooien met van alles en nog wat ...en ik graag mijn pick-up weer terug wou
was het dus ......doei met de panel-van
David heeft deze donderdag opgehaald en had daar een ritje van 930 voor over
en omdat ik toch de bak weer waterdicht wil hebben ben begonnen met een volgende project.......vlakke klep
eerst framepje maken van 15x30 koker en dan plat want ik wil niet zo'n hoge rand hebben zo dat ik weer een huif idee krijg
de scharnieren afkomstig van een laatste type audi 80 (dus VAG
)werken prima voor dit project
voor de vlakke afwerking heb ik 1,5mm alu plaat, mooi strak , lekker licht en makkelijk te bewerken het zij ik geen zetbank heb van 2 meter
dus mal maken voor de aansluiting tegen de cabine
zo ook de zijkanten en de achterkant de randen in model geklopt
de plaat met dubbelzijdig foamtape op elke rib van het frame geplakt , met in de midden een paar lagen meer voor iets bolling in de plaat(want vlak lijkt altijd hol
) Daarna aan de onderkant alle randen afgekit.
gasveren gepikt uit een sloop Passat van Douwe (dus VAG
)
en voor de sluiting heb ik achter in elke hoek een motorkapsluiting van golf 1 of 2 (dus VAG
) de word vanuit de cabine ontgrendeld door een hendel die ik morgen uit Douwe zijn sloop Passat ga pikken
vanavond de klep in de primer gerold en dan morgen (hopelijk) de kleur er op