Quote:
Originally Posted by Deckedm
Hey Jan, bedankt nog oude schoenen die mee kunnen? haha
Laat me maar eens weten wat er mogelijk is qua bak met tdi overbrengingen, ik hou er niet zo van als Porsches met 260 nog om me heen komen omdat de VR6 in de begrenzer staat te hakken
|
Ben zelf met een Golf 2 VR6 turbo bezig, deze moet dalijk rond de 500 pk leveren.
Heb wel echt alles veranderd, opgeboort naar 2.9, van JE 8:1 zuigers tot H-profiel drijfstangen, en van KMS motormanagment tot een originele Garrett GT3582R, drijfstangen uitgewogen en bewerkt, poulie en vliegwiel afgedraait en gebalanceerd samen met de krukas, dus niet ff snel een decompressie plaat tussen de kop en gaan.
De bak is ook omgebouwt, dus het originele bakhuis genomen met het hele binnenwerk van een tdi ( ASD ), de klinknagels van het diff zijn vervangen door bouten, eens benieuwt hoe hij dat dalijk vol houd met dit vermogen.
Het zijn helaas niet de beste bakken, maar voor met dit te rijden heb je serieus wat vermogen nodig, met 300 pk doet hij in de 5 niks meer in elk geval.
Met deze setup rij je theoretisch bij 7000 toeren een 320 km/h.
Met welke bak rij je nu nog dan ?
En je zegt 1.6 bar, hoeveel vermogen heeft hij ?
Heb je een uitdraai ervan ?