View Single Post
Old 13-05-2005, 17:49
vwfreaks.nl's Avatar
vwfreaks.nl vwfreaks.nl is offline
VW Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Big_Mac_Mark
Okke, gelukkig...Maar zit even die keversite te bekijken...Dat gaat wel heel erg ver!

Niet iedereen bij keversite over één kam scheren he..
D'r waren daar net zoals hier mensen die volslagen idiote dingen uitkraamden over personen die ze niet eens kenden...
Sommige mensen vielen daar mensen persoonlijk aan en daar hebben oa. ik en wat anderen ook iets van gezegd.

't Feit blijft dat mensen als ze "jaloers" zijn, nogal snel overgaan op zulke reacties. Ook al beweren ze misschien dat DGB zuigt, stiekem zouden ze best willen dat hun kevertje onder handen werd genomen. Vooraf had ik ook m'n twijfels over deze actie aangezien DGB nou niet altijd de mooiste wagens creeert. (vb. Pussy Wagon of die Indiase wagen met glitters enzo)
Maar ik ben blij dat DGB gewoon dit spijlbusje in z'n waarde heeft gelaten en er toch iets leuks van heeft gemaakt. De opmerking daarover van Jolanda (in het programma) vond ik echt goed! Die sticker is misschien niet helemaal mijn smaak, maar die kan er altijd nog af. En zeg nou zelf. Als je kon kiezen tussen een wrak en een mooie bus met een sticker die misschien niet helemaal je smaak is weet ik zeker dat 99% van de mensen hier voor de mooie bus kiest...
Reply With Quote