View Single Post
Old 19-07-2014, 10:42
Gijs's Avatar
Gijs Gijs is offline
Volksforum Crew - Gijsmans

Send a message via MSN to Gijs

Quote:
Originally Posted by René
Gewoon proberen Sven....bij voorkeur de goedkoopste...en bevalt dat niet goed, dan een stapje hoger. Ik zou iig niet onnodig duur kopen, terwijl voor je ook tevreden zou kunnen zijn met een klasse goedkoper.

Als mijn Yellows straks niet goed bevallen ga ik ook gewoon naar een ander merk/type

Dat was ook mijn insteek. EBC Yellow remt goed, en zowiezo nooit geen fading gehad (wat nogal belangrijk is tov standaard blokken )
Nu wil ik toch iets verder kijken en Ferodo gaan proberen (mede omdat ik de huidige EBC blokken door kan schuiven op mn TDI).

Dat schijven erg slijten lijkt me geen gek gevolg. Ik wil eigenlijk proberen om elk seizoen nieuwe schijven erop te steken. Nu zitten er nog geboorde EBC schijven op, maar ik twijfel of deze veel beter remmen als gewone standaard schijven. Als de EBC schijven versleten zijn, bestel ik rondom standaard schijven op Ebay (80 euro ofzo) om te proberen. Als deze na een seizoen versleten zijn ben ik tevreden (ze moeten niet gaan breken/scheuren uiteraard, want dan zoeken we verder )

'11 Polo 6R bluemotion TDI
'05 BMW 130i trackday
'93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD
'91 Golf Syncro Country
'89 Daihatsu Feroza
'86 Passat Variant Syncro
Reply With Quote