View Single Post
Old 10-07-2014, 09:28
gbgolf2's Avatar
gbgolf2 gbgolf2 is offline
VW Addict

Quote:
Originally Posted by Pewi Vwteam
Tijd voor update hier:-)

haha klopt,

nou eind vorige jaar weinig gereden met de golf, eind vorige jaar van baan gewisseld waardoor rijden en bezig te zijn met de golf op een laag pitje stond.
begin 2014 moest de golf voor apk, natuurlijk er niet doorheen gekomen ivm co veelste hoog bleek later carterdruk (olie verbruik en gooide olie eruit via de carter ontluchting) na een kat geplaatst te hebben was de co zo na beneden gedaalt dat de golf was goed gekeurd dus we konden weer even rijden ma de golf begon steeds raarder te doen waar opeens moeilijk starten en niet bleef lopen besloten ik de motor eruit te halen en V.V voor een andere na rond wezen te kijken voor een vervangende motor 700a800 euro reviseren koste me 600 maar de versnellingsbak was ook kapot. tot op ebay een goedkope 1.8 20vt op kon kopen. alle andere onderdelen wat ik niet nodig was verkocht.
toen me oude kabelboom verkocht was gauw de kabelboom wegbracht na pewi team 2,5 week later kreeg ik hem terug.
Echt super te vreden hoe die jongens te werk gaan.
in tussen tijd de 1.8 20vt terug geplaats, intercooler van een mercedes sprinter geplaats, radiator van een golf 3 tdi (zonder airco) met een fan kap een polo variant sdi (met airco). intercooler slangen besteld op www.chargertech.nl.
nu bezig met radiator slangen opmaat maken, tevens de kabelboom weggelegd en de motor proberen te starten en na 1 keer rond te draaien sprong de motor aan snel stop gezet ivm geen koeling downpipe enz.
hoop dit weekend de steekassen en de radiator af te vullen en paar kleine dingen te verhelpen. en dan zo snel mogelijk de downpipe te lassen en dan omkeuren en weer knallen en snel meetings weer te bezoeken.
zal zo snel mogelijk weer foto's te plaatsen.

binnekort een update met fotos!!
Reply With Quote