07-07-2014, 11:10
|
|
Forum junkie
|
|
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,968
|
|
Polo variant staat op een ander platform en heeft dus weer grotere verschillen met een golf 3 dan een polo 6N.
Airco zal een probleem opleveren. Aangezien je van diesel naar benzine gaat is er dus sowieso al een verschil in de motoropbouw en dus de positie en daarmee het bracket waarmee de aircopomp vast zit.
Daarbij verschillen de luchtkalen achter het dashboard van een golf 3.. Maar sowieso ook wanneer er wel of geen airco in de auto zit.
Vereist die subsidie niet ook dat je een nieuwe auto koopt? (ik ben niet op de hoogte van de regels omtrent die regeling)
Interieur kan in een aantal gevallen omgezet worden, achterbank vereist mogelijk wat creatief ombouwwerk zoals bijvoorbeeld het omzetten van de stof of het frame.
Velgen zullen waarschijnlijk wel passen
Inlegfilter zal anders zijn.
Uitlaat verschilt, maar is met creatief aanpassen misschien pas te maken.
Maar die airco gaat lastig worden. Denk dat je alleen wat aan de pomp en slangen hebt. Op zich geen verkeerd idee om die eruit te halen (wel eerst koelmiddel eruit laten halen!) en los te verkopen. Slooppremie word er niet minder door, maar een goede pomp levert je wel een extra zakcentje op.
__________________
Vergeet dat ene boutje niet!
|