Thread: aankoop vento
View Single Post
Old 03-07-2014, 03:04
fcapri's Avatar
fcapri fcapri is offline
Postwhore

handgeschakeld heb ik al, mijn golf. alleen kan men vrouw niet zo goed overweg met handgeschakeld en zocht ik ff op internet naar een goedkope automaat auto (zocht eerst een benzine maar doordat ze 20k km/jaar zal doen is een dieseltje beter). ze vergeet ofwel te schakelen, ofwel vertrekt ze eens in 3de/5de ofwel vergeet ze gewoon te ontkoppelen als ze stopt.
met mijn dodge (5.2 automaat) kan ze wel goed rijden, maar om haar nu elke dag met dat ding het stad in te sturen...

we willen ook een iets grotere auto voor de baby (golf 3deurs echt niet handig op dat vlak), daarom de keuze voor een vento 4deurs. je kan makkelijker bij de achterbank, koffer iets groter.

maar er zijn niet specifiek plaatsen waar je extra moet voor opletten. roest opmerkingen zijn deur dorpel (mja, waarschijnlijk aan de voorvleugel of achterwiel, heeft mijn golf 2 ook al wat last van), maar een andere opmerking is zelfdragend koetswerk. dit is ergens de chassisbalken onderaan en die weet ik bij VW niet roesten
Reply With Quote