29-06-2014, 09:27
|
|
Volksforum Aandeelhouder
|
|
|
|
Toevallig heb ik de centen en is het mooi meegenomen dat ik mn auto snel heb verkocht. Dit heeft niks te maken met dat hij zich niet aan zijn afspraken heb gehouden. Als ik mijn auto niet had verkocht had ik hem gister ingeruild zo simpel is het. Ik ga geen 2/3 weken afwachten tot ik mn auto verkocht heb en er dan vanuit gaan dat hij dat lekker voor mij vast houd. Natuurlijk niet. Als hij had gebeld van te voren dat er mensen zijn die hem meteen mee willen nemen had ik het nog niet erg gevonden ook. Maar als ik niks hoor ga ik er gewoon vanuit dat die er nog staat.
ik ben zeker geen lolkijker en had serieuze interesse. Zoals ik al eerder schreef stond ik gister op het punt om naar friesland te rijden en de auto aan te schaffen. Toen ik vrijdag belde voor de zekerheid of ie er nog stond kreeg ik het bericht dat er toch mensen voor kwamen zaterdag... Dat was niet afgesproken dus. Ik weet echt wel hoe het werkt als mensen zeggen "ik denk er nog even over na" Werk zelf ook met klanten namelijk. Daarom hadden we de afspraak dat hij zou bellen mocht er iemand eerder komen.
En als je ruim 4 uur op een dag kwijt bent aan reistijd en benzine ga je niet voor de lol even kijken...
|