Hey iedereen,
Leek me wel even leuk om me hier voor te stellen. Ik ben Alex, student en taxichauffeur, 23 jaar.
Ik heb twee Polo G40's, waarvan er één donor is. Ik ben nu druk bezig om mijn oude vertrouwde Polo wat mooier te krijgen. De donor Polo had alleen een kapotte versnellingsbak, aan de ene kant wel jammer om te slopen maar voor mijzelf toch veel makkelijker. De deuren en bumpers waren wat netter van de sloper, mijn chassis is wat netter. Bijna geen roest op de mijne, de sloop Polo heeft een gat bij de wielkast vlak voor de accu, in het dak zit een gekke plek dat ooit is geplamuurd, het plamuur brokkelt nu af, de rechterzijde heeft deukjes en de linkerzijde heeft een dikke kras. De mijne had alleen een lelijke motorkap, deuren en bumpers, dat had de andere wel netjes dus nu heb ik het beste van beiden op 1 auto. De mijne heeft al maar liefst 310.000 km's, de andere heeft 219.000 km's. Het motorblok wordt eruit gehaald, deze ga ik later gebruiken in mijn Polo, misschien ga ik het blokje ook wat kietelen. Er zit al een kleinere poelie op de sloop Polo. Op mijn auto zit nu een 4-2-1 spruitstuk van RVS, catback systeem van RVS en een katvervanger van RVS. Waarschijnlijk rot de auto eerder weg dan de uitlaat die eronder zit.
Maar goed. Nog genoeg werk aan de auto dus. Hieronder foto's.
De sloop Polo toen die nog niet stuk was.
Mijn Polo
voor het overzetten van onderdelen
Hoe mijn Polo nu is, met de velgen die nu worden opgeknapt, zijn er nu onder weg dus.
En zo staat hij er nu bij op de tijdelijke velgen
1 van de velgen is al volledig opgeknapt, buiten blanke lak om:
En mijn daily is geen VW!