View Single Post
  #19  
Old 24-06-2014, 21:21
MocroPlay's Avatar
MocroPlay MocroPlay is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 98
Default

Eindelijk vandaag de aanzuigbuis binnengekregen, heb hem even gepast om de inlaat van de K14 en dat paste perfect. Op de luchtfilterbak paste deze niet zo lekker maar met een beetje forceren gaat dat wel.

Gisteren heb ik ook even alvast gekeken naar de bouten en moeren die ik los moet draaien om de KKK K24 turbo van zijn plek te krijgen en ik stuitte meteen al op een probleem. Ik wilde de moeren van de downpipe losdraaien en sleutel 13 past maar deze zit te ruim en als ik daaraan draai dan draait ie door. Volgens mij moet ie los met sleutel 12 maar deze past net niet om de moeren. Het boutje/moertje bovenop de steun van het inlaatspruitstuk kwam wel goed los en voor de rest had ik niet veel gedaan. Ik denk dat ik in het weekend begin aan de swap, moet trouwens denk ik niet lang duren als alles goed los wil komen misschien rond de 1 tot 2 uur.

Quote:
Originally Posted by GoAzBox
Hou ons op de hoogte over je project aub. Ik ben zelf ook druk met zoiets dergelijks.
Mooi om te horen, als ik ermee bezig ben geweest zal ik wel een samenvatting posten en misschien wat foto's.
__________________
VW Golf 4 TDI PD130
VW Golf 2 GTD Special (ex)
IDI TurboDiesel Tuning
Reply With Quote