Ik heb hier een Golf 2 5deurs staan, waar ik het gekke plan mee had er een Harlequin van te maken. Heb bij Beekman al het nodige plaatwerk gevonden, alleen gezien de kleuren groen geel en blauw niet origineel op een Golf 2 zijn geleverd, moet ik deze panelen zelf gaan spuiten.
Nou is de vraag, moet ik dit laten doen, of zou dit eventueel ook zelf gedaan kunnen worden? De deuren, motorkap en kofferklep moeten van binnen en buiten gespoten worden, de keienvanger, voorschermen en grill lijst alleen van de buitenkant.
Mocht dit goed zelf te doen zijn, dan zit ik er over te denken een compressor aan te schaffen. Heb het idee dat het resultaat dan vele malen beter zal worden dan wanneer ik het met een spuitbusje doe.
Ik hoor graag wat jullie suggesties zijn! Als jullie mensen of bedrijven weten die dit voor mij kunnen doen voor een schappelijke prijs is dat natuurlijk ook een goede optie. Ik woon zelf in Doetinchem, en zal al het plaatwerk van te voren spuit-klaar maken. (Schuren, plamuren, etc.)
Groen: Voordeuren, kofferklep en achterste paneel
Geel: Motorkap, achterdeuren, keienvanger
Blauw: Voorschermen, grill lijst
Enige puntje is dus dat ik het achterste paneel gespoten wil hebben, dat is het enige deel dat op de auto moet blijven zitten. ( Logisch
)