View Single Post
Old 02-06-2014, 22:28
Dennis-Mash's Avatar
Dennis-Mash Dennis-Mash is offline
No personal life

Even een updateje met wat foto's. Laatste tijd bezig geweest met de kabelboom op maat te maken en de motor even ruw weg er in geschoven om te kijken in hoeverre het zaakje allemaal uit komt. De binnenzijde van de kap ook even gespoten in de kleur aangezien ik erg nieuwsgierig was hoe het er nu uit zag als de verf uit het blik was. Kap gaat wel nog een keer opnieuw. Zitten nu teveeel stof punten in.

Motorruimte en binnenkant van de kap zal ik dan ook zelf spuiten om de kosten wat te drukken.

Fotos zijn absoluut niet de beste. Heb ze dan ook even snel tussen door met de tel genomen.

Motorruimte gestript. Op de hoofdremcilinder en hitte schild na.

Nieuwe montage punten gemaakt voor de ECU. De ECU ligt bij een Caddy namelijk origineel aan de bestuurderskant en bij een Passat aan de bijrijders zijde. ECU verplaatsen was gemakkelijker en, naar mijn mening, beter dan de hele kabelboom te gaan verknippen.

Kabelboom, reservoirs, motorrelais even grof weg op zijn plek.

Motor even er in geschoven. Gaat wel passen! :mrgreen:
Tjoening wit inlaat spruitstuk met carbon plaatje wordt nog terug gebracht naar origineel. Vele malen mooier.

En de binnenkant van de kap in kleur. Bramble Metallic om precies te zijn.

En nu weer rustig verder hobbyen. Lekker op mijn dooie gemakkie, vind ik eigenlijk veel leuker.

Oh ja, en Emiel64 heeft nog een leuk klepje voor in de uitlaat besteld voor me.