dat is niet terminaal hoor. mijn golf heeft net dezelfde problemen
aan de achterbumper
achterwiel aan deurzijde
links was al eens gedaan
dat stelt niet veel voor. trapeziumplaatje aan de wielkuip, stukje wielrand onderaan en vlak plaatje aan de dorpel. de boosdoener daar is een rubber die normaal in een rond gat geklikt zit. daar komt uiteindelijk toch water door en dan komt het in de dorpel.
mijn tankdop steekt ook naar buiten en is een stuk erger dan bij u. bij mij zit de buis allang niet meer in het plaatwerk vast, het plaatwerk erond is al weggeroest. komt een volledige andere wielkuip in bij mij, van een sloper. moet er alleen eens tijd voor hebben.
zowieso niet bij officiele schadeherstellers gaan, ook al maken ze een vriendenprijs, plaatwerk lassen is en blijft duur dan. mijn plaatwerk laste ik er zelf in, het linkse is al 4jaar geleden gedaan, het rechtse denk ik 2jaar. komt nog altijd niks van roest door. echt proper moet het niet gedaan worden, komen toch plastiek randen over aan de wielkasten. ik las op, doe er dan kit over en dan zwarte hammerite. het duurste blijft nog altijd het spuiten in koetswerkkleur waarbij je geen verschil zit, en daar zit het meeste van die 1200€ in.
ik denk dat er bij mij ongeveer 3-4€ aan plaatwerk ingelast is, 2€ aan slijpschijven, 9€ aan kit en een pot hammerite. + een dagje lassen.
de mijne hoeft dan ook geen showroomauto te zijn maar gewoon een daily wagen, winter en zomer. k heb dan liever een 'opgelaste' bak waar je alle lasplaatjes kan zien als je op de knieen gaat, dan een gesloopte wagen
heb deze morgen nu eens men tankdop getrokken, alsook al die opgelaste plekken van vroeger
http://fcapri.homelinux.com/fcapri/golf/fixed/
__________________
Daily drivers: Toyota prius 3 - Ford P100 1.8TD
Oldtimers: Golf2 1.6D '91 - Ford Capri 2.0V6 '79, 3.0V6 '79 - Sierra XR4i 2.8iV6 '83 - Audi 80 Avant 2.6V6 '93
http://www.fordcapri.be