28-05-2014, 09:42
|
Forum Newbee
|
|
|
|
weitec schroefset veert bijna niet meer
hallo allemaal , ik heb even een vraag ivm probleem met mijn weitec schroefset , het zit zo dat de voorste dempers bijna tot helemaal niet meer in te duwen zijn als je de auto naar onder duwt .
wegligging van de auto is ook ver van wat het is geweest en telkens als ik hem opnieuw laat uitlijnen krijg ik na een paar dagen een week het gevoel dat de wegligging weer slechter is geworden .
ook als je remt blijft de auto nastuiteren , maar niet van de dempers denk ik maar eerder van de banden omdat de dempers bijna niks (meer) opvangen .
nu weet ik zelf niet meer hoe de auto in het begin naar onder te duwen was omdat dit toch al een aantal jaar geleden is .
schroefset heeft ondertussen denk ik een 40000 km onder de auto gestaan , dempers lekken nergens , hardheid is ook niet in te stellen vanvoor .
ik heb altijd gezien dat als een dempers kapot is je hem veel gemakkelijker kan induwen maar niet dat er bijna geen beweging in te krijgen is , dus mede autoliefhebbers als jullie iets weten of denken dat het leven ervan toch gedaan is laat jullie even horen .
Gr
|