View Single Post
Old 25-05-2014, 14:39
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore

Ik vind het niet erg als iemand wat vraagt of zijn mening wil geven, maar dit ligt anders. Deze man probeert mij iets te vertellen wat ik inmiddels ook al weet, maar dit is in overleg met Pon toch goed gekomen.

Ik heb deze boutjes er een dag later in gezet in overleg met de werkplaatchef bij Pon. Volgens hem (en wat ook mijn idee is) hebben deze boutjes geen enkel invloed op de cilinderkop zelf.
Het is een stuk aluminium wat er bij aan zit voor het afdekken van de distributieketting, that's it
Ik praat in dit geval zeker niet voor mijn beurt omdat dit in overleg gedaan is met de Audi-werkplaats-chef bij Pon wat voor mij volstaat.

Als ik alles van te voren wist, had ik deze boutjes ook al nieuw besteld en meteen gemonteerd ook al moeten zij pas worden aangedraaid na dat de kopbouten helemaal vast zitten.

Zo overlegt zo gedaan

Niemand is heilig en als je alles op internet gooit bestaat de kans dat dit soort dingen gebeuren.
Ook als Snelsma dat zou doen komen er discussies als deze en zijn soms onvermijdelijk.
Dit is dan ook de reden dat je bijna nooit ziet wat er bij iemand in zijn keuken gebeurd, terwijl het bij mij altijd openhuis is zowel in de werkplaats als op internet, en ja dan zien de mensen het ook als je iets verkeerd doet of een vergissing maakt enz.

Oplossing is, niks meer plaatsen, klanten ontvangen achter een balie enz
Reply With Quote