Stap voor stap een klein stukje verder
De Koets is kaal op de 2 achterruitjes en de achterklep na. Ik ben lekker bezig om alle kit te verwijderen en aankomende week wil ik wat in elkaar lassen om er zwenkwielen onder zitten zodat ik hem af en toe de werkplaats in kan rijden om te gaan beginnen met al het plaatwerk wat er af of uit moet.
In tussentijd ben ik de TT-RS motor aan het klaar maken, want ik vind het zonde dat alles uit elkaar op de schap ligt:
Deze motor heeft nog geen 10K gelopen, maar omdat hij al 500pk heeft en meerdere keren op de testbank heeft gestaan, heb ik hem toch uit elkaar gehaald om te kijken hoe deze van binnen is. Hij is erg mooi ingelopen en is zou zonde zijn om hem nu helemaal uit elkaar te trekken zonder enige meerwaarde. Mocht ik er later nog andere zuigers etc in willen zetten kan dat altijd nog:
Effe gepoetst:
Met de cilinderkop het zelfde verhaal:
De cilinderkop er weer op:
Na lang te hebben getwijfeld heb ik besloten om hem toch opnieuw te spuiten, want ik wil graag dat het er straks perfect uit komt te zien. Ik had dit alleen beter kunnen bedenken alvorens ik de cilinderkop er weer op heb gezet, want ik ben nu echt enige uren bezig geweest met het afplakken
Omdat wij nu alleen nog de T4 bus en de Seat Inca hebben om mee rond te rijden, ben ik op zoek gegaan naar iets wat erg leuk is en wat we kunnen gebruiken zoals een ander een motorfiets heeft.
Ik weet dat het geen VW is, maar bij deze dan toch even ons nieuwe aanwinst voor wat ontspanning. Ik zat niet te wachten op nog een project, en een standaard auto kan mij niet echt bekoren. Op het moment dat ik er voor het eerst in mocht rijden was ik verkocht. Geen ABS, Geen stuurbekragteging, Geen Rembekrachtiger enz,
Ik kan hem waarschijnlijk woensdag ophalen en kan niet wachten om er lekker mee te gaan rijden.