Thread: Neill_s Garage
View Single Post
Old 20-05-2014, 16:25
Neill_s's Avatar
Neill_s Neill_s is offline
Volksforum Donateur

Zo, maar eens even een update. Het herstel valt nog niet echt mee, heb toch langer last van de klap als ik eerst dacht. Maar er zit verbetering in dus we houden de moed er in
Twee weken geleden de belangrijkste onderdelen van m'n golf gehaald, ik had met de sloper afgesproken dat ik de airride en aanverwante artikelen er af mocht halen. Ook de wielen meegenomen aangezien de banden nog in goede staat zijn. Na het demonteren van de banden kregen we wel een heel bizar wiel te zien...

Nee, het is geen vervorming van de cameralens, het wiel is echt zo krom. Maar niet gescheurd en de band die er om zat was nog gewoon hard!

Een week na het ongeluk m'n nieuwe auto gehaald, een '99 Bora variant 2.0 highline, de oude van Rick (supersprint) van het forum. Een heerlijke auto met weer wat meer extra's dan ik gewend was dus ik vermaak me prima! Climatronic icm het schuif/kanteldak is ook echt heerlijk met dit weer Ook zitten en 17" Santa Monica's onder, mijn favoriete mk4 wielen (al moet ik zeggen dat een set Aristo's ook niet verkeerd zou staan )Behalve een verse APK en de logo's in kleur van de auto gespoten heb ik er nog niks aan gedaan. Wel ligt er inmiddels een AP schroefset klaar incl de oude V6 stabi van de golf. Achter wil ik de luchtbalgen gaan gebruiken als niveauregeling icm de schroefpoten voor. Kan ik tenminste nog wat laden en/of een kar er achter hangen.

Genoeg geluld, een paar snelle plaatjes van afgelopen zaterdag voor de beeldvorming:

(Overigens nog zonder kofferkleplogo in kleur)