20-05-2014, 06:51
|
|
Volksforum Aandeelhouder
|
|
|
|
Tja, ik ben er goed ziek van en hetenige wat ik kan doen is aangifte. Ik koop toch best vaak iets op marktplaats en dat ging altijd gewoon goed.
Maar als het vanaf nu boven de 5 tientjes komt ga ik gewoon kijken.
Het rare is gewoon dat er helemaal niets anders was kwa contact met hem dan normaal. Ik kon zelfs gewoon komen kijken als ik wilde... Het ging eigenlijk pas fout toen ik ging bellen waar mijn spullen bleven. Want ik had hem al een mail gestuurd waar het bleef en toen kreeg ik gewoon terug : het is op de post, daarna heb ik niks meer gehoord.
Ze zijn zo sneaky tegenwoordig dat iedereen erin trapt. Je zou je maar eens moeten verplaatsen in een situatie dat je iets heel graag wilt. Ik heb ook wel eens gehad dat ik het niet vertrouwde, en dan kocht ik het ook niet. Maarja dat met die telefoonnummers, die naam e.d. Gebeurde allemaal pas na een dag of vijf toen ik het geld overgemaakt had. Kijk dat met die camera kan natuurlijk gebeuren, en ik heb ook wel eens gehad dat ik het naar een ander rekeningnummer/naam moest overmaken dan de naam was die diegene doorgaf, maar dan kwam het ook altijd gewoon aan..
Maarja.. Het isnu gebeurd kan er weinig meer aan doen
- '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold)
- '84 Golf mk1 cabrio (sold)
'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway'
|