19-05-2014, 23:06
|
Forum Regular
|
|
|
|
Heel erg kut voor je Wessel.
Misschien een mooi moment om eens iets te opperen.
Ik loop al een poosje met een idee om speciaal voor VF gebruikers een topic te openen zodat men elkaar kan helpen.
Bijvoorbeeld: ik kom uit Koewacht vlakbij terneuzen en had best voor Wessel de ringen willen ophalen of zo als ik het op het forum had gelezen.
Ik kan alleen niet voor die gene bepalen of ze goed zouden zijn of dat het is wat hij bedoelt, maar hij had ze dan wél gehad.
Die oplichting gaat nog veel erger worden de komende tijd en ik heb mij ook al een paar poten uit laten draaien waardoor ik nu dus niets meer betaal tot ik het in handen heb.
Zelf heb ik eens een advertentie gezien van een golfje in Leiden en ben er niet heen gegaan omdat ik geen zin had om weer een hele dag in de auto te zitten (heen en terug) om naar een doorgeroest hondehok met een glimment laagje vet te kijken, dat is zo ook een goeie mogenlijkheid kunnen zijn zo kunnen we elkaar helpen.
Zelf ga ik er niet aan beginnen omdat ik niet zo heel erg met het forum bezig ben maar misschien is het een idee voor iemand die er wel zin in heeft?
|