Goeie (laat dat maar weg trouwens) avond,
Ik wil jullie er allemaal ook even op atenderen op te passen met dingen te kopen op marktplaats, ik ben zojuist opgelicht voor 240 euro
nu denken jullie natuurlijk 240 euro dat valt best mee... Maar voor mij als 17 jarige komt dit toch best hard aan.
Ik had twee weken terug een advertentie op marktplaats gezet met 'bbs randen gezocht' op een gegeven moment kreeg ik een bericht van 'marktplaats via marktplaats' onder de naam 'mike den visser' uit terneuzen. Hij zou voor mij 2 nieuwe 1J randen en twee nieuwe 1,5J randen te koop hebben voor 240 euro incl. Verzendkosten (achteraf kan dat ook niet maarja) ik zo voorzichtig mogelijk geweest en zijn telefoon nummer, adres, volledige naam etc. Gevraagd. Allemaal gekregen. Dus ik de 240 euro overgemaakt, en hij zou ze netjes opsturen. Ik twee telefoonnummers gekregen
06-84896085
06-87148882
Waarbij ik bij beide nummers telkens een belgische voicemail krijg. Wanneer ik bel neemt hij niet op, maar op smsen reageert hij wel. Dus ik kreeg in eerste instantie het eerste nummer van hem, waarbij hij nergens op reageerde, toen kreeg ik vanmorgen het tweede tel.nr. Waarop wel gereageerd werd. Echter werd er gezegd dat hij mike den visser niet kende en ook niet wist waarover het ging.
In eerste instantie zou ik kunnen komen kijken in terneuzen maar aangezien dat best verweg was gevraagd of hij het op kon sturen, dit kon dan wel maar hij had geen foto's van de randen
dus ik zei zonder foto's koop ik ze niet. De reden dat hij geen foto's had was omdat zijn camera kapot zou zijn. Toen kreeg ik al reactie terug 'ik ga bij de buren een camera vragen en dan stuur ik jou de foto's' dus ik foto's gehad, zagen er goed uit. Maar wat bleek nou, de foto's komen achteraf van het golfc@brio forum.
Dus ik gewacht en gewacht of ze binnen kwamen, en na anderhalve week nog niets gehoord of gezien, postbode al tig keer langsgeweest maar nee hoor...
Dus kon ik vaststellen dat ik opgelicht was. Aangezien het voor mij een flink bedrag is en er goed ziek van ben, wil ik het jullie graag mededelen om te zorgen dat hij niet nog meer mensen oplicht.
Mocht je ooit geld over moeten maken naar rek.nr. 154556173 van de rabobank onder de naam M. Snoek, DOE HET NIET!!
Alleen wat ik niet snap is dat ik over moest maken en erbij moest zetten 4-1922.8
Maarja maakt nu toch weinig meer uit
Achteraf valt bij mij nu het kwartje ook, alleen aangezien hij niet opdringerig o.i.d. Deed neem je iemand al gauw in vertrouwen. Niet doen dus!
Je kunt het niet vaak genoeg tegen jezelf zeggen 'als het te mooi lijkt om waar te zijn, is het vaak ook zo'
Gr wessel