View Single Post
Old 10-05-2005, 22:53
wouter76's Avatar
wouter76 wouter76 is offline
VW Addict

Send a message via MSN to wouter76
Default VW Museum / Autostadt / Mel's Diner & Maikafertreffen foto's

In het weekend 29 april - 1 mei jl. zijn we (Split52, JeeWee, Bietulfriek, Marcel en ik) afgereisd naar Duitsland. We verbleven in Hannover (Motel One, waar vele andere Airheads ook verbleven). Van daaruit konden we de zaterdag makkelijk even naar Wolfsburg gaan om daar het museum even te bezoeken. We troffen het, omdat juist in die week de entree gratis was (jaja ons ben zuunig ) en nog mooier dat er ook aardig wat prototypes uit het verleden te zien waren.

Impressie Museum:

Het was in het museum soms best lastig om een aardige foto te maken doordat er allemaal blauwafschijnende wanddecoratie hing...

Diezelfde dag zijn we natuurlijk ook nog even bij de Autostadt langsgegaan om de wat nieuwere zaken te bekijken. Qua presentatie viel me dat allemaal tegen, maar ik zal dan ook wel een ander gevoel van entertainment hebben dan de gemiddelde duitser. Wel zwaar ok was de expositie van klassiekers, van diverse merken overigens, en de koffie

Impressie Autostadt:

Meer foto's van het Museum vind je hier en meer foto's van de Autostadt vind je hier

De foto's van de meeting bij Mel's Diner die georganiseerd werd door DFL komen binnenkort net zoals de foto's van het Maikafertreffen, maar die staan nog bij Bietulfriek op de camera

Enjoy!
Reply With Quote