View Single Post
  #5  
Old 14-05-2014, 10:34
Blacky Blacky is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Oct 2011
Posts: 31
Default

Hallo allen,

Bedankt voor het meedenken.

De versnellingsbak is gereviseerd door een race specialist, die we gisteren hebben gebeld met de opmerking of het differentieel niet de oorzaak zou kunnen zijn; het antwoord was "absoluut niet, daar komen zo weinig krachten op!!"

Inderdaad zijn alle rubbers, lagers dempers, veren, axiaallagers, stuurkogels, stuurstangeindjes, stab. eindjes en rubbers, draagarmen, fuseekogels en de banden vernieuwd.

Zonder resultaat.

Als het caster niet te verstellen is, hoe kan dan het verschil opeens een hele graad zijn??
Links en rechts is hetzelfde en zou volgens de uitlijn specialist niet mogen uitmaken.

Het caster is alleen te verstellen, als het subframe los is geweest en dat is ook zo, dit i.v.m. vernieuwen stab. rubbers, maar dat is wel recent gebeurd en daarvoor was dit rottige probleem er ook al.
Als het caster wel voor dit probleem zou zorgen, moet dit dan terug gezet worden??

We hebben even contact gehad met Auto select in Zeewolde, dit bedrijf is gespecialiseerd in stuurhuizen.
Deze man zei, dat het zeer wel aan het stuurhuis zou kunnen liggen en we zijn welkom.
Vanmiddag maar even doen, je weet nooit.

Ook willen we weten, of de sporing ( toe of uit) er iets mee te maken kan hebben.

Bij ons staat de sporing (toe) in de plus.

Men zegt, dat deze beter in uit kan staan, min dus.

Graag jullie mening.

En nogmaals zeer bedankt.

Groet Blacky
Reply With Quote