View Single Post
Old 08-05-2014, 15:08
wessel97's Avatar
wessel97 wessel97 is offline
Volksforum Aandeelhouder

update!

Complete supersprint uitlaat gekocht van voor tot achter, spaghetti spruitstuk is z.g.a.n. de middenpijp en einddemper zijn 60mm en het spruitstuk 45mm.

Het kan er voorlopig helaas toch nog niet onder, omdat ik eerst mijn wielen af zal moeten maken. dan kan ik hem laten uitlijnen en op de goede rijhoogte laten zetten.. waarna ik dan (ben dan toch bij de garage) gelijk alle bougies, filters en vloeistoffen e.d. ga vervangen. Dan kan ik de uitlaat ook goed pas maken, i.p.v. een dag onder die auto te gaan liggen en het dan nog niet vast krijgen.

maar goed, zo ver is het nog niet dus eerst de wielen maar eens klaar maken.

Vandaag gaan ze naar de poedercoater, ik kreeg de tip om er de oude boutjes in te draaien omdat ze er anders dopjes in plaatsen, waardoor er altijd wel wat coating in de gaten lekt. Dit schijnt ook niet zo'n pretje te zijn om te verwijderen. heb maar even alle deukjes en diepe krassen weg geschuurd. wat is het toch fijn als mensen gewoon lomp met een schroevendraaier de doppen van de velgen afhalen

Ik zit alleen nog te twijfelen of dat ik nou wel of niet blanke coating erover laat spuiten, ze raden dit namelijk af omdat je dan een te erg spiegeleffect krijgt?
- '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold)
- '84 Golf mk1 cabrio (sold)

'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway'
Reply With Quote