![Old](https://www.volksforum.com/forum/images/statusicon/post_old.gif)
07-05-2014, 07:06
|
![Audi1981's Avatar](image.php?s=9ad2cfb9df4432b86e49f08e8817a665&u=26656&dateline=1685610254) |
5 Cylinder Turbo Donateur
|
|
Join Date: May 2011
Posts: 5,859
|
|
Quote:
Originally Posted by fcapri
als die dat probleem niet kan oplossen, dan zou ik daar dergelijke herstellingen NIET meer laten uitvoeren.
zowieso oud en nieuw controleren. voor zover ik weet bepaalt u aandrijfas toch de hoek van u wiel niet? u naaf zit vast aan de ophanging, de hoek wordt bepaald door je stuurhuis. tenzij hij de driehoek van de ophanging scheef heeft teruggestoken, of iets serieus verdraaid heeft, mag u wiel niet schever staan als ervoor en zeker niet scheeftrekken. als die as dan toch te lang is, heeft die nu serieus de boel onder spanning staan. snel losmaken of je kan je rubbers ook allemaal gaan vervangen
|
Doe maar niet, de aandrijfas drijft het wiel aan, niks meer. (behalve wat Jaguar modellen waarbij de aandrijfas ook als draagarm fungeert)
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
|