View Single Post
Old 28-04-2014, 07:00
Jan-Turbo Jan-Turbo is offline
VW Fanatic

Quote:
Originally Posted by Intelligence
Mooie dag gehad, thumbs up voor de organisatie en heb me kapot gelachen om de man die het commentaar verzorgde bij de auto's haha.
Van mij mag er ook best weer entree gevraagd worden, dat maakt de drempel om te komen net wat hoger, en krijg je minder snel dat er zulke vieze auto's staan. Stonden er een paar tussen die nog smeriger waren dan mijn bodemplaat.... zonder van de plek die deze innemen aangezien aan de andere kant van de sloot nog auto's stonden die ik graag bekeken had, maar toch net wat te ver lopen was.

Onze foto's zijn te bekijken op faceboook:
https://www.facebook.com/media/set/...187147141324837

Denk dat entree vragen geen goed idee is. Dit was de 4e keer dat t werd gehouden en het succes begint nou te komen. Ik denk als je nu entree gaat vragen je je eigen succes begint te smoren.
Vieze auto's mogen er van mij best tussen staan, vallen de gepoetste exemplaren nog veel beter op! Anders zul je ook moeten gaan sorteren op mooi en niet mooi en dan kom je bij persoonlijke meningen uit en begint de schoen ook te wringen.
Als je van Hengelo naar Drachten toe komt voor een meeting en je er een dag bent snap ik je punt niet dat het naar de andere kant van de sloot "toch net wat te ver lopen " was...
Maar das mijn mening...