19-04-2014, 08:58
|
|
VW Guru
|
|
Join Date: Feb 2013
Posts: 758
|
|
Gebruik aub de zoekfunctie en google eens, staat meer dan zat over beschreven.
Motor met bak en kabelboom heb je minimaal nodig.
Heb je een nieuw type golf 2, dan is de kabelboom plug en play, anders de hele golf 2 van het nieuw type voorzien, of motorboom omsolderen.
Pomp van een Golf 2 GTI nemen + opvoerpompje, of complete golf 3 tank met VR6 pomp.
Golf 3 subframe nemen, met corrado / passat of G60 voorbalk.
Aandrijfassen, stuurstangen en draagarmen van een Golf 2 en de spoorbreedte blijft hetzelfde, als je G60 naven neemt blijf je op 4x100 rijden, met het hele Golf 3 plus onderstel word de spoorbreedte een 2cm per kant meer en heb je 5x100
Koppeling kun je ombouwen naar kabel met een T4 hevel, of hem ombouwen naar hydraulisch, dus G60 pedalenset nemen met 9 incl rembekrachtiger om dit te kunnen doen.
Uitlaat met kat van de VR nemen, en de rest 16V/G60 tot achter heb je nodig.
Radiateur van een Passat VR6 of Corrado VR6 / G60 past mooi.
Teller van een Golf 2 kan, maar dan ook het mechanisme / kabel in de VR bak schroeven..Golf 3 of 4 teller kan ook ( electronisch )
Schakeltoren met kabels van een VR6 / G60 of TDI nemen.
Met bovenstaande delen is het 90% plug en play..
|