View Single Post
Old 10-04-2014, 07:31
Richard's Avatar
Richard Richard is offline
Volksforum Crew - The Grim Sweeper

Send a message via MSN to Richard

Quote:
Originally Posted by skywalker38
Wat ik dan niet begrijp,en vat dat niet verkeerd op,dan bouw je zo'n dikke motor in een golf en rij je zulke tijden,valt dat dan niet een beetje tegen?
Als ik zie wat die Duitsers rijden met een 4 cyl 16v turbo die rijden ruim onder de 10sec
Ligt het misschien niet aan de bakverhoudingen dat je dat ook voor elkaar moet hebben om zulke tijden te kunnen realiseren?
Verder succes met je project!

De mannen die onder de 10 rijden zitten over de 900 pk heen in Duitsland.

Je moet toch een startpunt hebben. Boba Kettler en nog een paar deden in de eerste testruns ook rond de 10 hoog.

als je doelstelling dan gelijk is, is toch mooi.

Daarnaast rijd men in Duitsland op extreem geprepareerde plakkerige banen wat je natuurlijk niet op straat kan nameten. Ik kan me nog de audi coupe herinneren die op Drachten krap onder de 10 reed en op Chimay ruim onder de 9 ( ik meen een 8.5) reed dat jaar. In nederland hebben we gewoon dit soort banen niet.

Ander voorbeeld en dat weet Sipke ook is in Australie met oude rx3 tjes met 4 rotors 6 seconden straat autos staan. Die mannen doen dit echt 10 runs op een dag. Die kijken naar die duitsers en zeggen 8.5? tja...

een 11 is al erg indrukwekkend met de huidige setup. ben benieuwd met die luchtpomp en een paar goede slicks op Drachten

BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels
Reply With Quote