View Single Post
Old 08-04-2014, 11:54
ar1g3's Avatar
ar1g3 ar1g3 is offline
Volksforum Aandeelhouder

Ik ga eerst nog wat aan de carrosserie werken, en vanavond probeer ik dat gasklephuis er dan eens af te halen, zag er echt wel vuil uit vanbinnen.. Die pakking, tja dat is dan maar zo, bestel ik wel een nieuwe

Iemand een idee hoe dat benzinelek op te lossen is? Heb er alles al eens vanonder gehaald en is echt een rotklus, dus je kan wel begrijpen hoe frustrerend dat is als het niets heeft geholpen... Zag niet echt een barst in de behuizing zitten, maar staat op die behuizing misschien wat druk die ervoor zou kunnen zorgen dat een barst opent bij het draaien vd motor? Of moet ik misschien de pomp er eens helemaal uit nemen en die O ring vervangen?

Oh nog een vraagje, hoe test je of de stappenmotor werkt? Maar betwijfel of deze stuk is, want na een tijdje stationair draaien loopt hij wel mooi, en als die stappenmotor stuk zou zijn zou hij dan niet constant slecht moeten lopen?? Is precies of hij enkel slecht loopt bij koude motor.

Wat denken jullie trouwens van de bougies? In vraagbaak staat over een normale bougie "light grey or brown tan" terwijl deze toch wel eerder zwart zijn.

"Cornering perfectly is like bringing a woman to climax.” - Jackie Stewart
Reply With Quote