View Single Post
Old 07-04-2014, 15:49
shevhenco shevhenco is offline
Forum Newbee

Default Project Touran - dorpelschade

Beste forumleden,

Ik ben hier nieuw, dus weet niet zeker of ik dit op de goede plaats post. Maargoed, ik probeer het gewoon.

Ik ben sinds een tijdje de trotse eigenaar van een mooie Volkswagen. En nu is mijn vrouw er pas mee te straks langs een paaltje gereden. Resultaat: ingedeukte dorpel en twee beschadigde deuren.

Ik ben bij de officiële schadehersteller langs gegaan, maar toen die de prijs noemde schrok ik me kapot. Daarom ben ik nu op zoek naar goedkopere alternatieven. Via wat contactjes ben ik al aan twee deuren gekomen. Het probleem dat ik nu nog heb is de dorpel. Daar wil ik graag advies over van de deskundigen.

Wat kan ik het beste met de dorpel doen? Laten uitdeuken? Slijpen en lassen? Het resultaat hoeft van mij niet mega strak te zijn, maar het mag ook niet opvallen. Het moet zeg maar zo goed zijn dat je echt heel goed en bewust moet kijken als je het wil zien. Verder ben ik ook wel geïnteresseerd in kosten en mensen die dit eventueel zouden kunnen doen.

Hierbij een aantal foto's van de dorpel. De schade begint halverwege het voorportier en loopt tot het achterwiel. De dorpel is over vrijwel de gehele lengte van de portieren naar binnen gedrukt.
Reply With Quote