Thread
:
golf 1 van 1.1, na 20vt naar r32
View Single Post
#
515
06-04-2014, 21:20
Pewi Vwteam
Married to PC
zo ff het stof er af blazen, al een poos geen update s mee gedaan onder tusse wel enkele kleine dingen nog veranderd, en daarna is hij in de hoek verdwenen, waar hij nu nog steeds staat. door drukte, aan andere projecten. we zijn paar maand terug begonnen aan misha zijn mk2 gti van 8v na 16v abf hier een paar foto s
meer foto s heb ik zelf niet misschien misha nog wel voor de liefhebbers ;-)
daarna ben ik begonnen ik aan mijn nieuwe daily een mk2 fire and ice met een kapotte motor ipv mijn mk2 1,3 rood roze mobiel. voor erbij naast mijn mk5 wa vrouwlief in rijd. ff in kort wat heb ik gedaan de 1.8 monopoint injectie vervangen voor de oude 8v gti motor uit misha zijn mk2 ;-] hier enkele foto s
na dat deze zo goed als klaar was zijn we begonnen aan een jetta 1 1.5 om te bouwen na 1.8t. hier enkele pics
zo dat was het ff weer voor nu, waarschijnlijk ook duidelijk waarom mijn r32 ff in de hoek is verdwenen we zijn bijna klaar met de jetta ff puntjes op de i. daarna gaan we eerst weer lekker bouwen aan onze eigen wagens mk1 r32 mk2 fire and ice en van niels vwteam een mk2 vr6. dus hou het in de gaten updates volgen snel weer.
KABELBOOM OP MAAT vag only.
Pewi Vwteam
View Public Profile
Send a private message to Pewi Vwteam
Find all posts by Pewi Vwteam
Add Pewi Vwteam to Your Buddy List