View Single Post
Old 06-04-2014, 19:11
AdriënGT's Avatar
AdriënGT AdriënGT is offline
Forum Regular

Default Paul's VW Golf Mk.2 Fire & Ice / VW Golf Mk.1

Graag wil ik ook het project van mijn broer laten zien, die na een paar Passat 35i's en een Golf 3 GTI nu een Golf 2 GTI Fire & Ice heeft gekocht.

De auto had bij aankoop vorig jaar o.a. M3 spiegels, Audi klinken, strakke kofferklep, lederen interieur, embleemloze grille etc. die er allemaal weer uit/af gaan. Ook is de auto ooit overgespoten geweest vanwege alle aanpassingen aan de body. Hierdoor ontbreekt ook het Fire & Ice logo op de C-stijl. Verder ontbreken sommige sierlijsten etc.

Het was in eerste instantie de bedoeling om de auto te dippen in panzergrau, met smalle bumpers etc. omdat hij dacht dat de auto alleen in Fire & Ice kleur was gespoten. Inmiddels weten we dat het een echte Fire & Ice is en is het de bedoeling dat hij weer in originele staat hersteld wordt omdat ze steeds zeldzamer worden.

Allereerst begonnen met de koplampen er uit te halen omdat er twee verschillende in zaten, die bovendien afgebroken waren van de schroefplaat. Dus APK afkeur. Er zijn smoked lampen met helder glas voor in de plaats gekomen.

Het lederen interieur zit nu mijn eigen Golf en mijn broer heeft het originele Fire & Ice interieur weer er in gezet.

Dat was het tot nu toe, verdere updates volgen!

Ex:
Jaguar Sovereign '91
Seat Cordoba '94
Seat Toledo '93
Porsche 944 '83
Peugeot 205 GTI Dimma '88
VW Passat 35i '91
Porsche 924 '84
Reply With Quote