De Cupra is inmiddels allang verdwenen en de caddy staat zowat uit te drogen in t hok.
Het dash van de Ibiza zit inmiddels in de Caddy en ik moet zeggen dat ik niet ontevreden ben. Ook heb ik het complete kachelhuis van de Ibiza overgezet in de Caddy. Was allemaal passen, meten en aanpassen maar ook dat zit erin. Straks dus een werkende climate controle in de caddy...
Doordat het dash wat verder de auto in staat de het origineel moet ik ook de raamslingers in de deuren iets gaan verplaatsen maar dat mag geen problemen geven. Het was de bedoeling de ramen elektrisch maken maar daar heb ik helaas nog geen passende oplossing voor kunnen vinden.
De motor uit de Ibiza blijkt echter geen succes. Nader onderzoek wees uit dat de motor droog heeft gelopen. De zeef in het carter bleek verstopt te zitten...
Bij uitbouw liep de motor wel gewoon netjes en soepel en ook nu het blok naast de auto ligt kan ik de motor nog gewoon met de hand rond draaien dus vast zit ie nog niet.
Uit de zeef kwamen echter ook ijzerdeeltjes tevoorschijn wat mij dan lang wikken en wegen heeft doen besluiten dit blok niet in te bouwen.
Ik heb inmiddels een ander blok aangekocht (1.8 20v Turbo AGU) en deze zal wel zijn plek gaan vinden in de Caddy.