View Single Post
Old 28-03-2014, 14:53
VW_Sk8r's Avatar
VW_Sk8r VW_Sk8r is offline
Forum Regular

Default 7.5 J voor en 8J verbreed staal op een 1.6D?

Dit is niet de beste of mooiste golf2 die er rond rijd maar ach het is mijn daily en ik ben er blij mee. Alleen wil ik hem toch graag wat mooier maken. Dus is het plan om hem van de zomer donker rood te gaan rollen en er waarschijnlijk een schroefset onder te leggen. Alleen wil ik er nu ik nieuwe zomerbanden ga halen graag verbreed staal onderleggen. Ik dacht zelf aan zwart 14 inch 7.5 J voor en 8 J achter met 195/45/R14 banden. Past dit want ik heb niet de plastic verbreders zoals de gti's hebben. Heeft er iemand misschien foto's? Dan weet ik ongeveer hoe het er straks uit gaat zien. Mocht er iemand een setje hebben dat weg mag let me know.

Verder ben ik nog opzoek naar een nieuwe bestuurders stoel. Want die van mij is op sterven na dood.

Weet iemand toevallig of je de frames waar de gordel enzo op zit tussen de stoelen kan wisselen zodat ik een bijrijders stoel kan gebruiken als bestuurders stoel? Ik verwacht dat dit kan maar ik heb er nog niet naar gezocht. Mocht er nog iemand zo'n stoel hebben staan in die stof die voor een zacht prijsje weg mag. Let me know.

Alvast bedankt voor de reacties

T3 Westfalia 1.9 TD 1988 (sold)
Golf 2 1.6 D 1988 (RIP)
Reply With Quote