Bedankt al voor de reactie's.
Even een update, ik heb een en ander gemeten en bleek er nog een zekering stuk te zijn.
Nu ben ik zover dat de raammotor stroom krijgt en als ik de motor een tik geef gaat de kabel zich spannen maar het raam blijft zitten, mijn eerste gedaht is dus dat de motor vast zit??
Het rechter deur maneel heb ik nog niet gedemonteerd maar die raam ging gisteren wel op en neer, al was het dan uit zichzelf zonder dat ze bediend werd.
Wat de CV betreft is er achteraan met het pompje iets want die kabel zit er los in, ttz dat zwarte deksektje is los.
@ Ron, comfortsluiting? hoe bedien je de CV eingenlijk, gewoon door de sleutel te verdraaien of zou dit met een afstandbediening op de sleutel moeten want ik heb enkel een gewone sleutel?
De spiegel doen het ook niet, wel klik in het relais maar verder niets, maar hij moet naar de Belgische keuring en dan is dit niet nodig ;-)
En ja, als die motor stuk zou zijn hoe moet je die dan demonteren want ik heb gezien dat deze met poprivetten gemonteerd zit?
Het abs lampje laat ik nog even voor wat het is, in elk geval als ik de zekering van het dak en spoiler er uit haal gaat het uit
Voor jullie nu allemaal denken dat er niets goed is aan de auto... het is dus enkel raamprobleem, abs lampje en cv
Thanks al iedereen