View Single Post
  #337  
Old 22-03-2014, 17:26
Barn171's Avatar
Barn171 Barn171 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 2,509
Default

Vandaag nog maar eens aan de wagen gegaan. Gisteren nog een keer direct uit een kan gestart, was geen verschil met starten uit de tank. Aanvoer aan de carburateur nog eens los genomen en gestart uit de kan, daarna uit de tank. Geen verschil in opbrengst.

Dus dan verder zien, plugjes uit de vlotterkamers gedraaid en ja, die van de 2de trap liep gutsend leeg, maar die van de 1ste trap stond helemaal droog. Ik blij, want dan moest het eigenlijk wel de vlotternaald zijn die vast hing.

Vanochtend vol goede moed weer begonnen. Carb eraf en uit elkaar, pakking heel gebleven ook nog. Bovenste helft ultrasone gereinigd, onderste helft maar laten zitten i.v.m. de pakkingen. Meteen nog wat andere kleine dingetjes hersteld waar ik ook goed bij kon. Alle sproeiers en kanalen doorgeblazen en terug in elkaar gedraaid en gemonteerd.

Hij startte direct, en liep ook meteen weer door naar 3000 toeren. Ai, zelfde probleem als eerst weer dus, maar wel goede hoop dat het eigenlijke probleem verholpen was. Handmatig de automatische choke eraf gezet en hij liep meteen weer netjes stationair. Prima, choke is dus gaar, dat is wel op te lossen.

De motor daarom warm laten lopen zodat de choke eraf staat en een stukje gaan rijden. Was al meteen duidelijk. Honk-Bonk en we konden weer duwen.

G*dv*rd*mme wat een teringbende. Alsof de duivel ermee speelt.

Het enige dat ik nog kan proberen is de oude pomp terug zetten. Die lelt de hele olie wel weer vol benzine, maar dan weet ik in ieder geval of m'n nieuwe juist is.

Of heeft iemand anders nog een idee?
Reply With Quote