Hier weer even een update.
Vorige week zondag helaas wat schade gereden aan de voorzijde. Voorbumper, front waren beschadigd. Dit kwam doordat ik een auto wilde inhalen maar toen ik eenmaal op de andere weghelft zat kwam er met hoge snelheid een motorfiets tegen me in. Die had ik totaal niet gezien
Vol in de ankers en weer terug op mijn weghelft. Helaas nog net teveel snelheid en de auto die ik in wilde halen een kusje gegeven. Was misschien met een verschil van 15 km dus ook niet heel ernstig maar toch erg lullig.
Afgelopen zaterdag de Gti op kunnen halen bij de schadehersteller. Uiteraard is er niets meer te zien van de schade te zien. Vervolgens gelijk door gereden naar leo's autoservice want de nieuwe wielen lagen al klaar! Na wikken en wegen is het een set Oz ultraleggera hlt's geworden in 19 inch icm michelin pilot sport banden.(225/35/19 Je merkt echt dat het een kwaliteit wiel is. Heerlijk stil en heel goed sturend nu.
Het was een beetje een gok om ze in het mat zwart te nemen maar ben aangenaam verrast met het resultaat
Excuses voor de crappy phone pics
(de onderlip zit er sinds vanmiddag op)