14-03-2014, 23:58
|
Forum Regular
|
|
Join Date: Oct 2009
Posts: 131
|
|
Quote:
Originally Posted by Joris_MK1
Het punt is dat je moet vervroegen, niet waarom je moet vervroegen...
Maar het is gewoon zo dat je met een 30+ graden bovenin toeren veel beter loopt en meer vermogen hebt dan met 14 graden. (Exacte graden weet ik niet, maar dat ging richting 40 meen ik, moet ik de tuning boeken erbij pakken...) Met 14 graden ontsteekt je eigenlijk te laat, zodat de klap pas halverwege de arbeidsslag komt, dus verlies van vermogen.
Weet er iemand of de ontsteking met ring en 2.0 tandwiel origineel geleverd is? Dit heb ik weleens gehoord, echter nog nooit gezien
|
Het tandwiel haal je gewoon van je originele 2.0 ontsteking, de pasbus kan je eenvoudig laten maken door iemand met een draaibank
Of dit setje bestellen is de us http://techtonicstuning.com/main/in...81dbf68a8p4ko50
|