View Single Post
  #1650  
Old 14-03-2014, 20:15
Style's Avatar
Style Style is offline
QUATTRO Donor
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 4,769
Default

Quote:
Originally Posted by duudt
Vraag me al een tijdje af waarom je de vaste ontsteking gaat gebruiken, dit is echt alles behalve ideaal.
Waarom niet gewoon een ontsteking van een 1.8 met een pas busje en het tandwiel van de 2.0 ontsteking.

Dit heb ik bij mijn 2 liter 8 klepper met carburateurs ook zo gedaan en komt de rij eigenschappen echt ten goede ten opzichte van de vaste ontsteking.

Zou het doen voordat je naar een rollenbank gaat zodat ze de auto hierop af kunnen stellen.



Hoi Duudt,
Ik laat het voorlopig zo het resulteert ook niet in merkbare pk's.
ik zie ook mensen vacuĆ¼m weg trekken van het spruitstuk voor de motorfiets carburateurs.
Is ook niet gewenst of het voelbaar is als je het niet doet net als mij ?

Mochten ze bij Tovami zeggen dat het me 10PK schild kijk ik wel wel weer verder

Quote:
Originally Posted by KennyH
Dik geluid! Loopt mooi voor nu.

De camera kwam ook steeds dichterbij hahahahaha


Zeker Kenny en dat alleen maar door de sproeiers op te boren naar 1,5mm en de Co schroeven 2,5 slag open

Quote:
Originally Posted by Barn171
Komt goed Peter! Nog even bikkelen en hij kan de baan op.


Kan niet wachten Rik kom ik zeker nog een keer buurten
__________________
Quote:
Originally Posted by Audi1981
Het wemelt natuurlijk van de experts op het WWW, maar meestal geven die geen garantie

Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs
Reply With Quote